Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

IDAG

Av Felicia Karlsson - 28 februari 2016 12:12

Idag är det söndag den 28 februari 2016.....

Jag har tittat på Violetta SE: 3   A: 4.

Och ska gå upp och titta på sportlovskupen för min kusin ska spela där. Imorgon ska jag till skolan för lovet är slut. 

Jag vill till skolan för att jag saknar mina väner och visa saknar man mindre. Jag har tängt att jag ska lägga ut en gång i veckan en bild som jag ska kallas för veckans bild. Och i ett annat inläg så kommer jag berätta mer om mig. Veckans bild kommer kanske upp på måndag till fredag och det kanske kommer upp 2 bilder per vecka kanske också.

 

VI SES NÄSTA DAG ELLER SENARE IDAG ( PUSS PUSS PÅ ER )   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Karlsson - 22 maj 2016 14:45


   "Dagens outfit" Är en vit kläning från Kappahl Och shorts från ellos   ...

Av Felicia Karlsson - 30 mars 2016 20:04

Jag har inte bloggat på länge för nu har det varit påsk så jag har inte varit så mycket hemma.  Men jag låvar att jag kommer blogga mycket dena veckan. Nu har skolan börgat och då är det läxor som man är tvungen till att göra.  Jag håller på at...

Av Felicia Karlsson - 5 mars 2016 10:43

 Detta citatet är fan bäst ( förlåt för ordet f** förlåt) Idag åt jag pankaker + blåbär + choklad och jag drak sfft till. Nu tittar jag på film ( BASIL MUSS ) Bra film hoppas att ni får en bra dag PUSS PÅ ER      ...

Av Felicia Karlsson - 3 mars 2016 14:26

Nu har vi NO och jag och Julia an skriver om Planeter. Och julia har också en blogg och den hetter ( julisen 35.bloggplatsen.se ) så in och kolla på den. Jag ska träna på engelsk läxan när jag kommer hem. Seddan på kvällen ska jag dansa zumba med Jul...

Av Felicia Karlsson - 2 mars 2016 09:03

Idag är jag i skolan och jag och julia.Vi jobbar med MUSIK. Kl: 09.30 är det RAST efter rasten så ska vi ha SVENSKA sedan LUNCH, RAST, MATTE och ENELSKA. Vi slutar sedan 13.40 och då ska jag gå hem. Och jag tror att jag ska åka till min häst i TOME...

Presentation


Är en tjej som kommer på denna bloggen tipsa om olika kläder som man kan ha.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards